Page Header Logo
  • Register
  • Login
  • Change the language. The current language is: English
    Italiano
  • Menu
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    About the Journal Submissions Editorial Team Privacy Statement Contact
  • Search
Current Issue

Vol 21, No 2

Published March 28, 2022

##issue.tableOfContents##

Original articles

Creazione e validazione di un questionario per la valutazione delle abilità comunicative, relazionali e pedagogiche del tutor clinico dei Corsi di Laurea in Fisioterapia: cross sectional study
Francesco Frontani, Annamaria Servadio, Patrizia Clementi, Giovanni Galeoto
PDF (Italiano)
Emergenza Sars – CoV – 2 e la Formazione: Nuovo Modello, Metodi e Strumenti.: Un anno di esperienza sul campo.
Marina Barbo, Laura Agosti, Andrea Bin, Catia Pagnutti, Elena Canzutti, Loretta De Pol, Sandra Dusch, Carlo Filippetto, Silvia Triches, Stefania Zuliani
PDF (Italiano)
La formazione del questioning approach: dispositivo metodologico e piano valutativo
Sara Nosari, Emanuela Guarcello
PDF (Italiano)
Il cambiamento della pratica pro­fessionale in seguito a formazio­ne in ambito ICF: L’esperienza decennale dell’Associa­zione “La Nostra Famiglia” di Cone­gliano
Ilaria Pianon, Monica Pradal, Luca Visentin
PDF (Italiano)
The parallel folder as a cognitive and empathetic tool for a solid alliance between caregiver and caretaker: experience in a relationship training course therapeutic.
Grazia Chiarini, GC, Beatrice Roncato, BR, Celeste Belcari, CB
PDF (Italiano)
View All Issues
Language
  • English
  • Italiano
Open Journal Systems
About this Publishing System